Monday, November 8, 2010

The End

Blog aku bukan ditutup tapi akan dibiarkan usang..
Dan akan terus usang bersama masa-masa lalu..
Berlari dan terus berlari kerana aku lelaki..
Aku ego kerana aku lelaki..
Aku mahu berani dan yakin untuk buat segala keputusan..
Aku takkan berpaling tapi akan terus kedepan..
Kerana aku lelaki..
Kerana tanggungjawab lelaki bukan seperti yang lain..
Memang aku takkan pernah sempurna..
Tapi kesempurnaan itu ada pada perasaan lelaki yang betol2 lelaki..

Selamat tinggal "The Journey"..
Mosazu akan melangkah..P.E.R.G.I~

Sekian, terima kasih.. T_____T

Sunday, November 7, 2010

Short Term Memory Lost

Tadi macam ada benda nak tulis. Tapi dah lupa..aisey~ T__________T

Hari2 yg xbest! xpe..life must go on..rig crew change! xpe..life must go on..jumpa dan berpisah benda biasa..terlalu biasa bila di sini..di laut...tgh2 laut..tanpa darat..hanyalah laut walau jauh nun pandangan mata..

Aku dia dia dia..ramainya dia..begitu rapat disini..at the end..aku stay..dorg pergii..pergii dan tak tahu apekah mungkin berjumpa lg..wahh member2 disini mmg precious..tp utk sekejap saje..huu

Haa ape aku nak tulis tadi? ini la dia...sambil chat sambil tulis blog..ape aku tulis tah la..banyak benda aku belajar kat sini..semua psl life..hidup..benda yg jarang jumpe di darat memang ade di laut..apetah lg dimana2 tempat asing didunia neh..

Pengalaman tak boleh dibeli..atas kertas tak sama dengan benda real..sometimes we really have to ignore people..mmg buat baik kena berpada-pada...dulu masa kat U..dunia keje adalah khayalan..haa ni dia realiti..pandai2 la berjalan..

Kalau dulu..kecik2..reti belajar berjalan sendiri...bila dah besar..haa pandai2 la belajar bercakap..bukan ckp sorg2..tp mcm mana cara bercakap dengan org...hakikatnya...aku tgh bengang! haha..sbb?bila aku terlalu buat baik dgn org...org tu selamba je naik kepala..siapa yg tak sedar diri? aku ke dia? LOL

*rekaan semata-mata!

-end-